~Jrock fans~ - Page 4 - Singapore Forums by SGClub.com
Singapore Forums by SGClub.com
Sitemap Contact Us FAQ Singapore Forums by SGClub.com
Home Photos Member List Register Mark Forums Read  
Go Back Home > Special Interest Groups > Japanese Interest > J*Rock Zone » ~Jrock fans~

Why aren't you a member of SGClub.com yet??

» Join 130,000+ other members in chatting.
» Make lots of new friends here.
» Keep up-to-date with current events.
» Participate in Club outings.
» Download lots of Free Stuff!

Registration just takes 2mins and is absolutely free so join our community today!

I Want to Choose my Own Personal Nickname Now!


Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 9th December 2007, 10:37 PM   #61 (permalink)
Experienced SGClubber
★Yuuko☆ is on a distinguished road

 
★Yuuko☆'s Avatar
 
Posts: 5,842
Join Date: Nov 2006
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

I like Versailles's guitarists. their guitars solos are *@^NFKCNSG@# AWESOME.

Sponsors:
__________________
http://imagegen.last.fm/whatmusic/re.../baka-hime.gif
*Have fun on SGClub but pls READ the RULES, Report Bad Posts and Give Reputation to Good Ones!*
15 Feb: Please PM me if there's anything you need! I appreciate all PMs sent!
★Yuuko☆ is offline   Add to ★Yuuko☆'s Reputation Reply With Quote
Old 9th December 2007, 10:39 PM   #62 (permalink)
Experienced SGClubber
KuroShuriken is on a distinguished road

 
KuroShuriken's Avatar
 
Posts: 1,608
Join Date: Nov 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

Yeah yeah yeah!! They too!! ^.^

KuroShuriken is offline   Add to KuroShuriken's Reputation Reply With Quote
Old 9th December 2007, 10:42 PM   #63 (permalink)
Experienced SGClubber
★Yuuko☆ is on a distinguished road

 
★Yuuko☆'s Avatar
 
Posts: 5,842
Join Date: Nov 2006
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

yeah.. girugamesh too!!! OMG lol =x if i can play that... how nice ><

__________________
http://imagegen.last.fm/whatmusic/re.../baka-hime.gif
*Have fun on SGClub but pls READ the RULES, Report Bad Posts and Give Reputation to Good Ones!*
15 Feb: Please PM me if there's anything you need! I appreciate all PMs sent!
★Yuuko☆ is offline   Add to ★Yuuko☆'s Reputation Reply With Quote
Old 9th December 2007, 10:56 PM   #64 (permalink)
Experienced SGClubber
KuroShuriken is on a distinguished road

 
KuroShuriken's Avatar
 
Posts: 1,608
Join Date: Nov 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

Hmm... *going off topic* ==> You all learn any instruments? =D Curious....

KuroShuriken is offline   Add to KuroShuriken's Reputation Reply With Quote
Old 9th December 2007, 11:04 PM   #65 (permalink)
Cool SGClubber
Jun-J is on a distinguished road

 
Jun-J's Avatar
 
Posts: 75
Join Date: Dec 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

I try to learn myself, but Zzz.. I'm looking for some jrock solo tabs, any1 know which site got?

Jun-J is offline   Add to Jun-J's Reputation Reply With Quote
Old 10th December 2007, 02:15 AM   #66 (permalink)
New SGClubber
Firedoomer is on a distinguished road

 
Firedoomer's Avatar
 
Posts: 20
Join Date: Dec 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

why not you create a band for newbie like us learn together 0,0

Firedoomer is offline   Add to Firedoomer's Reputation Reply With Quote
Old 10th December 2007, 06:55 AM   #67 (permalink)
Experienced SGClubber
sunnydays is on a distinguished road

 
sunnydays's Avatar
 
Posts: 3,724
Join Date: Nov 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

lol, i need money first then i'm learning classical guitar before i learn bass. still noob... ;___;

sunnydays is offline   Add to sunnydays's Reputation Reply With Quote
Old 10th December 2007, 09:15 AM   #68 (permalink)
Cool SGClubber
Jun-J is on a distinguished road

 
Jun-J's Avatar
 
Posts: 75
Join Date: Dec 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

Firedoomer: A band with all newbie.. u got to be kidding man... hahaha..

Hello sunnydays, why not u learn bass only.. its easyer then guitar..

Jun-J is offline   Add to Jun-J's Reputation Reply With Quote
Old 10th December 2007, 05:39 PM   #69 (permalink)
Experienced SGClubber
★Yuuko☆ is on a distinguished road

 
★Yuuko☆'s Avatar
 
Posts: 5,842
Join Date: Nov 2006
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

tsk tsk. i wanna learn the bass. i feel so stupid playing the imaginary guitar at home.

(you get what i mean right?)

__________________
http://imagegen.last.fm/whatmusic/re.../baka-hime.gif
*Have fun on SGClub but pls READ the RULES, Report Bad Posts and Give Reputation to Good Ones!*
15 Feb: Please PM me if there's anything you need! I appreciate all PMs sent!
★Yuuko☆ is offline   Add to ★Yuuko☆'s Reputation Reply With Quote
Old 10th December 2007, 06:42 PM   #70 (permalink)
Cool SGClubber
Jun-J is on a distinguished road

 
Jun-J's Avatar
 
Posts: 75
Join Date: Dec 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

Hahaha.. Yuuko r u sure u play that? So u form a band at home? Its gonna be funny..

Jun-J is offline   Add to Jun-J's Reputation Reply With Quote
Old 10th December 2007, 07:05 PM   #71 (permalink)
Experienced SGClubber
★Yuuko☆ is on a distinguished road

 
★Yuuko☆'s Avatar
 
Posts: 5,842
Join Date: Nov 2006
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

aiya, i listen to jrock songs, pretend i playing guitar ma.. so imaginary guitar

__________________
http://imagegen.last.fm/whatmusic/re.../baka-hime.gif
*Have fun on SGClub but pls READ the RULES, Report Bad Posts and Give Reputation to Good Ones!*
15 Feb: Please PM me if there's anything you need! I appreciate all PMs sent!
★Yuuko☆ is offline   Add to ★Yuuko☆'s Reputation Reply With Quote
Old 10th December 2007, 07:08 PM   #72 (permalink)
Cool SGClubber
Jun-J is on a distinguished road

 
Jun-J's Avatar
 
Posts: 75
Join Date: Dec 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

Oo.. I tot u use a broom..

Jun-J is offline   Add to Jun-J's Reputation Reply With Quote
Old 10th December 2007, 10:45 PM   #73 (permalink)
Experienced SGClubber
sunnydays is on a distinguished road

 
sunnydays's Avatar
 
Posts: 3,724
Join Date: Nov 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

AIR GUITAR!!!!!!!!!!
i do that with the bass parts...
its good to get a good foundation. XDD and i wanna learn bass coz i like the sound of the bass. hehe band with all noobs! haha..

sunnydays is offline   Add to sunnydays's Reputation Reply With Quote
Old 10th December 2007, 11:25 PM   #74 (permalink)
Experienced SGClubber
KuroShuriken is on a distinguished road

 
KuroShuriken's Avatar
 
Posts: 1,608
Join Date: Nov 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

Yeah!!! I lurve bass too!!! I wanna learn.. But the onli place i know of is Yamaha@plaza sing... Super far!! T.T
Lolx! a band with noobs!! I dun mind.. haha.. If u all do form, i will join.. XDD

KuroShuriken is offline   Add to KuroShuriken's Reputation Reply With Quote
Old 10th December 2007, 11:27 PM   #75 (permalink)
Experienced SGClubber
sunnydays is on a distinguished road

 
sunnydays's Avatar
 
Posts: 3,724
Join Date: Nov 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

i dun mind but for now i can only lend my vocals to this endeavour. gambatte! you can try swee lee at bras basah. when i save up enuf money i'm getting a fender precision bass XDDDD when i save up more i'm totally buying the ESP forrest

sunnydays is offline   Add to sunnydays's Reputation Reply With Quote
Old 10th December 2007, 11:41 PM   #76 (permalink)
Experienced SGClubber
★Yuuko☆ is on a distinguished road

 
★Yuuko☆'s Avatar
 
Posts: 5,842
Join Date: Nov 2006
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

me and my cousins wanted to form a band to sing christian songs. then they asked me to be vocalist ^^ they still deciding tho lol ~

__________________
http://imagegen.last.fm/whatmusic/re.../baka-hime.gif
*Have fun on SGClub but pls READ the RULES, Report Bad Posts and Give Reputation to Good Ones!*
15 Feb: Please PM me if there's anything you need! I appreciate all PMs sent!
★Yuuko☆ is offline   Add to ★Yuuko☆'s Reputation Reply With Quote
Old 10th December 2007, 11:49 PM   #77 (permalink)
Experienced SGClubber
sunnydays is on a distinguished road

 
sunnydays's Avatar
 
Posts: 3,724
Join Date: Nov 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

awesome. XD i just want to play bass. so badly too...

sunnydays is offline   Add to sunnydays's Reputation Reply With Quote
Old 10th December 2007, 11:57 PM   #78 (permalink)
Experienced SGClubber
KuroShuriken is on a distinguished road

 
KuroShuriken's Avatar
 
Posts: 1,608
Join Date: Nov 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

Cool~! Christian band! ^.^ Ganbatte ne!
Me too... But i'll probably start with classical/acoustic first. my dad dunno why dun like bass at all, and i actually LURVE it!! Grr!!
Oops.. We're really going off topic. Sorry ne! My fault... >.<

KuroShuriken is offline   Add to KuroShuriken's Reputation Reply With Quote
Old 11th December 2007, 12:00 AM   #79 (permalink)
Experienced SGClubber
sunnydays is on a distinguished road

 
sunnydays's Avatar
 
Posts: 3,724
Join Date: Nov 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

whoops...
sgclub like very few people like jrock...

sunnydays is offline   Add to sunnydays's Reputation Reply With Quote
Old 11th December 2007, 12:05 AM   #80 (permalink)
Experienced SGClubber
KuroShuriken is on a distinguished road

 
KuroShuriken's Avatar
 
Posts: 1,608
Join Date: Nov 2007
Likes: 0
Liked 0 Times in 0 Posts
Gender:

Re: ~Jrock fans~

*nodds* Yep.. Sighs...
I showed my friends some ancafe pics.. Then she was saying they look super wierd!! I mean like WAD?!? Miku is so kawaii! then i daren't show her ALice nine and other bands already.. Lest she starts criticising.. haha..

KuroShuriken is offline   Add to KuroShuriken's Reputation Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes


» Sponsors
Watch Free Movies Online
Celebrity Gossip
Food Delivery

» Facebook Fans
» What's Going On?
Title, Username, & Date
selling Murata Ceramic chip capacitors
DIABETES is in essence a chronic relative caloric excess problem:
Great gifts for guys
What I think of online dating
Fashionable hair wigs
Man charged with releasing pet stingrays into reservoir
ICA officer charged with accepting bribes
MD of pharmaceutical firm accused of selling drugs
Police question shop staff over sale of karambit knife
Jurong West lift that plunged four floors remains closed after two months
Man convicted for possessing 280 explicit videos of women and girls in Singapore
INTERIOR DESIGN DIPLOMA - LASALLE? NAFA? any other options?
Do you know?
Thai Oil Massage
Downtown Line 3 to launch with 2 days of free travel
Train delay on East West Line causes crowds at stations
Best Chicken Rice In Bukit Timah Singapore
I grew my own breast implants...from the fat on my tummy
More expats find it tough to get kids into local schools
Why Stretching Is Just as Important as Exercise
Featured Photos
by DBest
· · ·
Member Galleries
20335 photos
13340 comments
by DBest
· · ·
Member Galleries
20335 photos
13340 comments
by DBest
· · ·
Member Galleries
20335 photos
13340 comments
by DBest
· · ·
Member Galleries
20335 photos
13340 comments
by DBest
· · ·
Member Galleries
20335 photos
13340 comments
by DBest
· · ·
Member Galleries
20335 photos
13340 comments
by DBest
· · ·
Member Galleries
20335 photos
13340 comments
by DBest
· · ·
Member Galleries
20335 photos
13340 comments
by DBest
· · ·
Member Galleries
20335 photos
13340 comments
by DBest
· · ·
Member Galleries
20335 photos
13340 comments

 

All times are GMT +8. The time now is 07:46 PM.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright© 2004-2013 SGClub.com. All rights reserved.